Beste leden en barvrijwilligers,

Sinds 7 september staat er bij onze vereniging een kassa terminal van Le Credit Sportif. Iedereen die nu een consumptie nuttigt wordt geacht dit in het kassa systeem te noteren. Daarnaast zijn de prijzen aangepast naar de huidige norm. Dit mede omdat er ook op verschillende dagen personeel ingehuurd moet worden omdat het aantal mensen wat bereid is bardienst te draaien zeer gering is.

Bonnen die in de kassa lagen en nog niet betaald zijn staan nu in het kassasysteem. Wij verzoeken de mensen deze snel te voldoen. Het kassasysteem vervangt ons huidige bonnetjes systeem geeft ons direct inzage wat er open staat. Voorkom dat je bon te lang open staat en je de rekening thuis krijgt met extra kosten. Als er een rekening open staat moet eerst de openstaande rekening worden betaald.

Bij openstaande teambonnen is het de verantwoordelijkheid van het gehele team dat de rekening wordt voldaan, verwijzen naar teamgenoten is dus niet aan de orde, je dient het zelf op te lossen binnen je team. Wil je niet op je teambon staan tijdens de competitie, laat dit weten aan de barman/vrouw.

Papieren bonnetjes zijn niet meer toegestaan tenzij er een persoonlijk akkoord is. Voor de Petanque club en woensdagavond is er een aparte regeling.

Voor vrijwilligers die wat nuttigen omdat ze zich inzetten voor de club vragen wij dit ook in het kassa systeem te noteren en weg te boeken op de juiste commissie. Dit is nodig omdat we ook de voorraden willen bijhouden. Zijn er producten die u mist in het kassasysteem, laat het even weten op onderstaand telefoonnummer.

Staat u achter de bar, zorg dan dat u de cursus verantwoord alcohol schenken heeft gedaan. Avanti krijgt een hoge boete als u dit niet heeft en achter de bar staat. Tevens dient u 18+ te zijn.

Echter vragen wij niet zelf te gaan experimenteren met de kassa, maar contact op te nemen voor een korte instructie (06-52730124)