Vanaf zaterdag 10 maart start Avanti met een interne jeugdcompetitie voor leerlingen van de basisscholen in Hazerswoude-Dorp, Hazerswoude-Rijndijk, Benthuizen en Koudekerk. Er wordt in duo’s tegen elkaar gespeeld: iedere deelnemer speelt 2 wedstrijden en een dubbelspel. Na afloop volgt er nog een wedstrijd ‘Ronddetafel”. Speelmateriaal is aanwezig en er zijn geen kosten aan verbonden. Je kunt je inschrijven met broertje of zusje, vriendje of vriendinnetje of ook alleen. In dat geval wordt een teamgenootje voor je gezocht. De wedstrijden beginnen om 11.30 uur in de speelzaal van Avanti aan de Sportparklaan in Hazerswoude-Dorp.

Aanmelden kan bij bij Erik Kneulman- Schutterstraat 29 Hazerswoude-Rijndijk; E-mail; kneulman25@zonnet.nl  of bij Aartjan van der Poel, Loeteweg 14 Hazerswoude-Dorp; E-mail vanderpoelboomkwekerij@gmail.com tel. 0172-217544

Verder is de zaal van Avanti elke zondagmiddag om 14.00 uur open om te komen tafeltennissen. Neem je vriendjes, vriendinnetjes, pappa, mamma, broertjes, zusjes etc gerust mee!