Afgelopen zaterdag heeft de Avanti hoofdmacht ongelooflijk hard uitgehaald. Hekkensluiter Bit kwam geen moment in de buurt van een zege en zag na ruim 3 uur tafeltennis een 10-0 uitslag op de borden staan. Simon Goessens, Frank Hollak en Steffen Greup verstevigden op deze manier de koppositie in de 1e divisie waar nummer 2 SKF nu op vijf punten volgt.

Aangezien de dames van Avanti een rondje vrij waren kwamen de reserve mannen teams van Avanti meer in de spotlights. Mooie wedstrijden waren het gevolg waar met name Heren 2 het goed deed tegen regiogenoot Smash. Waar uit vrij kansloos werd verloren werd het nu 5-5 met zicht op meer zelfs. De mannen staan nu op een stabiele 2e plek in de poule.

Avanti 3 mikte op een stunt tegen Tempo Team. De gasten uit Amsterdam bleken echter een (klein) maatje te groot. Zonder de zieke Vincent Swart werden er uiteindelijk 3 punten binnengeslagen. In de resterende wedstrijden moeten de mannen 5 punten zien te overbruggen op SVE om handhaving nog af te dwingen.