Op zaterdag 3 september zal voor de achtste keer de Kinderuitmarkt worden georganiseerd aan de Da Costasingel in Hazerswoude-Rijndijk. Meer dan 20 verenigingen en stichtingen die met en voor kinderen actief zijn zullen die dag laten zien wat zij de jeugd van ‘Rijnwoude’ te bieden hebben. Ook Avanti zal dit jaar present zijn. Kinderen kunnen bij onze stand op een ludieke manier kennismaken met de tafeltennissport. Voor de echt geïnteresseerden wordt op 10 september in ons clubhuis een vervolg-clinic verzorgd. De Kinderuitmarkt duurt van 11 tot 16  uur. Zoek je dus een sport of andere activiteit voor je zoon of dochter op de basisschool? Kom dan naar deze Kinderuitmarkt!

Op de foto een impressie van de jaarmarkt in Hazerswoude-Dorp, waar Avanti op zaterdag 27 augustus ook present was. Het was een gezellige dag met veel aanloop, enthousiasme en tafeltennisplezier. Dank aan alle vrijwilligers Steven, Feitse, Els, Annabel, Linda, Wouter, Martijn, Tim, Olaf (S), Ron Iris en Nico.