In de afgelopen 2 maanden kregen klanten van AH Beugelsdijk bij aankopen in de winkel per 10 euro boodschappen een speciale munt. Deze munten konden vervolgens in een koker, behorend bij de club naar keuze, gedeponeerd worden. De deelnemende verenigingen waren Tehado, Hou Vast, BC Hazerswoude en Avanti. De prijzenpot van 3.000 euro wordt naar rato van het aantal muntjes per club verdeeld. In totaal zijn er meer dan 30.000 muntjes ingeleverd. Zaterdag 7 april vond de prijsuitreiking plaats door Onno Beugelsdijk. Winnaar is Hou Vast met maar liefst 11.000 muntjes.Voor Avanti waren er 5000 muntjes ingeleverd en daarmee heeft de actie 500 euro opgeleverd. Dit is een prachtige bijdrage aan de vervanging van het meubilair in de kantine! Iedereen die heeft meegeholpen aan de actie: Bedankt! Maar de meeste dank gaat natuurlijk uit naar Onno Beugelsdijk die hiermee de verenigingen in Hazerswoude-Dorp een steuntje in de rug heeft gegeven.