Heren 1 is tot op heden bezig met een uitstekend seizoen in de eredivisie. Na vijf wedstrijden staan de mannen van coach Jeroen de Heide op een verdienstelijke vijfde plaats in de stand. Aanstaande zondag wacht een heuse kraker, in Zoetermeer wacht namelijk torenhoog titelfavoriet Taverzo voor een volgende krachtmeting.

Coach Jeroen de Heide is duidelijk over de komende streekderby: ‘Taverzo is voor mij de torenhoge titelfavoriet dit seizoen. Hun selectie is erg breed en de buitenlandse inbreng is van uitstekend niveau. Toch is juist deze wedstrijd er één waar voldoende kansen voor ons liggen. In eerdere wedstrijden tegen DTK en Smash waren we op papier ook duidelijk de mindere maar speelden we ons beste tafeltennis. Onze selectie is fit en ik geloof oprecht dat we kunnen stunten, we gaan dan ook voor een overwinning naar Zoetermeer.’

De wedstrijd zal zondag aanvangen om 13:00 uur en publiek is van harte welkom om te komen kijken. Het is slechts een kwartiertje rijden naar de onze opponent en het zou mooi zijn als ‘onze jongens’ de nodige steun kunnen krijgen.