Jongens 1 speelde tegen het altijd lastige Scylla. Max opende de dag goed met een winstpartij, en na het dubbel wist hij nogmaals een wedstrijd te winnen. Naast Max wist alleen Feitse nog een puntje weg te snoepen bij Scylla. Matthijs moest driemaal zijn tegenstander feliciteren. Uitslag: 7-3 verlies.

Avanti 2 moest het ook opnemen tegen Scylla. Pas in wedstrijd 7 wist Avanti 2 het eerste punt te pakken, in de persoon van Annabel. Het lukte Els ook om de wedstrijd daarna naar zich toe te slepen. Jovanny verloor drie keer. Uitslag: 8-2 verlies.

Avanti 3 nam het op tegen het sterke team van Salamanders. Alleen Tim wist in wedstrijd 9 een wedstrijd te winnen, Robin en Job lukte het beide niet om een puntje te pakken. Uitslag: 9-1 verlies.

Avanti 4 reisde af naar Leidschendam, waar VVV op hun stond te wachten. Kirsten opende de score voor Avanti 4, en Martijn nam het team verder op sleeptouw. Met 3 winstpartijen was hij de man van de dag. Kirsten won ook haar tweede wedstrijd, maar kon de laatste wedstrijd niet naar zich toe trekken. Wesley had even een wat mindere dag, hij won helaas geen wedstrijden. Uitslag: 4-6 winst!

Avanti 5 zit in een poule met 5 teams, hierdoor hoeft iedere week één team niet te spelen. Deze week was het de beurt voor Avanti 5 om een weekje rust te nemen.