Jongens 1 speelde haar derde wedstrijd thuis tegen Red Stars 1. Max begon de dag goed met een overwinning, maar helaas konden Matthijs en Feitse dit voorbeeld niet volgen. De rest van de wedstrijden werden verloren. Uitslag: 1-9. Voor Jongens 1 was dit de derde speelronde, omdat zij uitkomen in de landelijke competitie.

Avanti 2 moest het in de vierde ronde in eigen huis opnemen tegen Play Fair. Nadat de eerste wedstrijd verloren werd, zette Annabel Avanti 2 in de tweede wedstrijd op het scorebord. 1-1. Helaas kon hierna nog alleen de laatste wedstrijd worden gewonnen door Els, wat resulteerde in een 2-8 verlies. Vincent moest driemaal zijn tegenstander feliciteren. Avanti 2 speelt haar wedstrijd uit speelronde 3 op 18 april.

Avanti 3 speelde haar derde wedstrijd uit tegen Scylla. Dave, Robin en Tim verloren alle drie van een erg sterk spelende Sander Langenberg. Gelukkig werden de overige wedstrijden inclusief het dubbel gewonnen door de mannen van Avanti 3: 7-3 winst.
In de vierde wedstrijd konden Tim, Job en Dave niet doen wat ze de week ervoor deden. Alleen Tim wist een wedstrijd te winnen, 1-9 verlies tegen Play Fair.

Avanti 4 reisde in de derde speelronde af naar Reflex. Wesley en Martijn wisten beide een wedstrijd te winnen. Kirsten moest helaas driemaal haar tegenstander feliciteren. Ook het dubbel ging naar Reflex, 8-2 verlies.
In de vierde speelronde speelde Avanti 4 tegen de buren uit Alphen aan den Rijn: ATTC. Na een paar keer goed getraind te hebben wist Avanti 4 zich te herpakken na de verliespartij van een week eerder. Wesley won tweemaal, Jinte won eenmaal en Martijn werd maar liefst driemaal gefeliciteerd door zijn tegenstander! Ook het dubbel werd gewonnen, 7-3 winst.

Avanti 5 moest in de derde speelronde strijden tegen Scylla. Glenn, Joep en Tessa hebben daar een prima prestatie geleverd! Zowel Glenn als Joep bleven ongeslagen, en ook het dubbel werd gewonnen. Tessa had haar dag niet, waardoor ze helaas geen wedstrijden wist te winnen. Uitslag: 3-7 winst.
In de vierde speelronde moesten Roos, Rens en Glenn het opnemen tegen het sterk spelende FVT. Glenn wist 2 wedstrijden te winnen, en ook het dubbel werd gewonnen door Avanti 5. De overige punten gingen naar de kant van FVT, 3-7 verlies.

Percentagejager

In de strijd om de titel ‘Percentagejager Voorjaar 2015’ en de bijbehorende goudglanzende beker zijn de spelers in de top-5 hetzelfde gebleven, alleen de volgorde is veranderd. Hij ziet er na 4 speelrondes als volgt uit:

1. Jovanny van Knotsenburg100% (3/3)
  2. Glenn Pos                            89% (8/9)
  3. Joep van der Meer             78% (7/9)
  4. Martijn van de Velde         67% (8/12)
  5. Els Russchenberg              56% (5/9)