TTV Avanti organiseert samen met  Stichting Terri een toernooi voor het goede doel (ziekte MS). Dit toernooi zal plaatsvinden op zaterdag 20 mei in de Avanti hal. We sluiten het toernooi af met een heerlijke maaltijd, en een gezellige derde helft.

Met z’n allen onze geliefde sport beoefenen en dan meteen geld inzamelen voor MS-patiënten waarvoor bewegen niet de normaalste zaak van de wereld is.
Samen met alle deelnemers van de MS-toernooien hopen we op deze manier een mooi bedrag op te halen voor onderzoek naar deze ziekte.

Datum: Zaterdag 20 mei 13:00 uur (zaal open 12:00 uur)
Locatie: Avantihal, Sportparklaan 2, Hazerswoude-Dorp
Voor wie: Het is een Open Senioren enkel toernooi. Bij voldoende aanmeldingen zal er ook een recreanten klasse zijn.
Opgeven: via avantivoorms@gmail.com. Er is een mogelijkheid om mee te eten na afloop, graag in de mail vermelden of je mee eet. Als je niet meespeelt, maar wel wilt mee eten, graag ook even een mailtje sturen.
Kosten: 10 euro pp (komt geheel ten goede aan Stichting Terri).
Info Stichting Terri: www.stichtingterri.org